in ,

Αντρας πήρε ολόκληρο μπουκαλάκι Viagra με την μία!

Τα αποτελέσματα ήταν απίστευτα

Ο 50χρονος άντρας ήπιε ένα μπουκάλι υγρού σιλδεναφίλης 30 ml, ποσότητα που αντιστοιχεί σε περίπου 10 φορές πάνω από την συνιστώμενη δόση. Τα συμπτώματα που βίωσε επηρέασαν κυρίως την όραση και τα μάτια του.

Σύμφωνα με την σχετική έκθεση, Οι γιατροί που είδαν τον 50χρονο στο Massachusetts Eye and Ear Infirmary στην Βοστώνη ανέφεραν ότι υπέφερε από “εξουθενωτική νυχτερινή τύφλωση” (debilitating night blindness) και πολύ μεγάλη ευαισθησία στο φως.

Το πιο περίεργο από όλα, ήταν ότι η όρασή του άρχισε να παίρνει σχήμα ντόνατ στο κέντρο της. Τα αρχικά συμπτώματα του άρχισαν να υποχωρούν, αλλά το περίεργο σχήμα ντόνατ στο κέντρο της όρασής του παρέμεινε!

Τι έδειξαν τα τεστ

Μια σειρά οπτικών τεστ έδειξε ότι ο ασθενής είχε διαταραχή του αμφιβληστροειδούς στα δύο μάτια. Το Viagra (δηλαδή η δραστική ουσία sildenafil) λειτουργεί με το να διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία του πeους, επιτρέποντας σε περισσότερο αίμα να περάσει σε αυτό, κάτι που προκαλεί στύση. Μάλιστα, το Viagra αναπτύχθηκε αρχικά για να θεραπεύσει την υπέρταση και την στηθάγχη, που σχετίζεται με την στεφανιαία νόσο.

Είναι πιθανό η ισχυρή δόση sildenafil που πήρε ο 50χρονος να κατέστρεψε κάποια αιμοφόρα αγγεία στα μάτια του, προκαλώντας πρόβλημα όρασης.

Δυστυχώς, ο 50χρονος δεν επέστρεψε στο νοσοκομείο για το επόμενο ραντεβού του μετά από κάποιες μέρες, οπότε είναι άγνωστο αν και πώς η επιλύθηκε η κατάστασή του.

Πηγή

Στους δρόμους σήμερα δάσκαλοι και καθηγητές

40 δύτες νεκροί για για το πολύτιμο «Αγγούρι της θάλασσας»